Thursday, 11 April 2013

Kyra is 6




Nur Kyra Aleya...setiap kali mommy sebut nama ni kalau mommy tak sebak mmg mommy akan rasa sayu jer....Mommy tak leh nak express betapa cinta nyer mommy kat Kyra....Mommy adalah anak mommy yg terlalu istimewa...U hav a very special in my heart, sayang....Mommy tak leh nak express betapa bertuahnya bila mommy dikurniakan dengan Kyra....Mommy selalu tidak sabar dengan Kyra...Mommy selalu marah2 Kyra tapi sebenarnya Mommy sayang sgt2 ngan Kyra....Lately ni mommy mcm terfikir yg mommy dah tak kiss Kyra dah...tak tau knp....Subhannallah knp lah....Mommy dah semakin kurang nak luahkan kasih sayang mommy pada Kyra....Rugi nyer mommy ni, Kyra....Mommy akan menyesal seumur hidup kalau Kyra terfikir yg mommy tak sayang Kyra.....Mommy minta maaf sgt2, Kyra....Mommy akan cuba ubah segalanya....

Mommy akan mula practise utk tidak menyembunyikan sayang dan kasih mommy pada Kyra....Hanya Allah sahaja yg tau bahawa mommy sayang n cinta sgt2 pada Kyra....Selamat Hari Jadi, sayang....Mommy sentiasa akan doakan Kyra sihat, selamat dunia akhirat....Mommy sentiasa akan doakan Kyra menjadi anak yang solehah....dilimpahi Allah dengan segala rahmat Nya....Mommy akan sentiasa menyayangi Kyra hingga nafas terakhir mommy....Mommy nak Kyra igt semua ni...apa yang mommy tegur or pukul Kyra bukan sebab mommy benci Kyra tp atas dasar CINTA mommy pada Kyra....

I love u, Nur Kyra Aleya....

No comments:

Post a Comment