Monday, 26 November 2012

Kotor

Lidah...mmg patut pun jaga lidah...kadang2 kita tak tau yg kita menyakitkan hati sesapa pun...kawan2 ker, our own parents ker...even anak2 pun...masing2 lidah tu dikurniakan oleh Allah tp jgn sampai kita lupa fungsi lidah tu....patut berkata2 yg baik2 shj....tapi kita ni manusia...nama jer manusia....mmg dengan ketidaksempurnaan nyer...tapi bagi I jgn smpi kita memburuk2kan or mengaibkan org....or tak tau nak digambarkan mcmana lar....bagi I itu terlalu sukar utk diterima or dimaafkan...

I bukan jenis pendendam tp kalau sampai satu tahap yg I tak boleh nak terima, mmg I automatically menjadi pendendam.....lagi satu jgn sampai menjatuhkan maruah I...persoalkan ibadah I....hurmmmm....tis is one of the reason I privatekan blog ini...I tak nak org2 yg tak bertamadun n perasan bagus ni skodeng blog I dan meroyan tak tentu pasal kat blog dia yg mmg tiada pengunjung tu...heheheeh...mcm lah I ramai pengunjung yek...hehehehe...


Apapun, let by gone b by gone...I dah takde kene mengena ngan dia dah....Ignore kan dia..buang masa n tenaga I jer....Wohoooo....I miss my old blog....kat situ ler byk pics Kyra n Mikhail Dickson...hurmmmm...
Miss sgt2...

No comments:

Post a Comment