Tuesday, 12 March 2013

More pics of me the preggie woman....



Cute kan....hehehehehe......Mikhail Dickson sedang seronok ditendang2 manja oleh his lil' sis, Miss KS...hehehh.....Ramai yg tanya KS tu aper...heheheheheh.....Sabar naaaa....nanti bila dia dah tgk dunia I akan bagitau semua yer.....

Skrg ni semakin berat jer I rasa....tang anu tu...aduhhhh...rasa mcm ada benda berat jer...heheheh....my lil' baby ler tu...dia dah pandai ke saluran tu...Tapi tis baby is so gud...baik sgt anak mommy....heheheeheh...Dia takder bagi apa2 masalah pun utk mommy dia....heheheh..begitu juga dengan kakak n abg dia....I promise my lil' Miss KS, she will be the happiest baby in the world....Mommy sayang KS.....






Last week, Si Bob ajak I gi photo shoot...suka tul dia snap pics I time preggie2 ni tau...mengada2....malas nak layan tapi layan kan jer lah...kang dia kata I tak thrill lak...hehehehee....Cantik kan...hehehehe....Tis week genap I 28 weeks=7mths.....lebih kurang 2 mths I will deliver my 2nd baby girl...Ya Allah, rs mcm tak sabar jer I cium dia...peluk dia...gomol dia.....tapi I sabar...kerana masa itu akan sampai juga...Skrg ni I mohon pada Allah SWT dipermudahkan segala nya, dan sihatkan lah kami berdua....Ya Allah, Ya Tuhanku, Aku selalu alpa, ampuni lah aku, Ya Allah, Aku mohon padamu....

No comments:

Post a Comment